Monday, November 23, 2015

Dah Pandai Mencangkung

Budak kecil ni dah berapa kali kita suruh duduk bila nak cuci punggung dia. Selama ni dia berdiri je sambil pegang kepala paip. Sibuk nak pegang getah paip. Masukkan jari kecil dalam lubang getah paip jadi air pun memancut kat dinding la kat kita la.. eiii geram betul.

So hari ni dia dah pandai dengar arahan duduk mencangkung bila nak cuci punggung dia. Kan senang kerja mama.

Hadoi...dahla mama sakit belakang kalau membongkok lama2 sejak kena cucuk morfin tu.

Lepas ni boleh ajar dia cuci punggung di a sendiri.

Kadang2 dia pun bosan dalam rumah aku bawak dia keluar waktu sidai dan angkat kain.



Previous Post
Next Post

About Author

0 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.