Ahad, 6 Mei 2018

Biskut Kegemaran

Nak raya ke tak raya ke biskut yang aku gemar ni sentiasa je ada dijual. Tinggal lagi ko mampu nak pergi cari yang tersedap dengan harga yang kadangkala boleh tahan..

Aku suka  biskut Arab buatan Wondermilk. Kat HQ di Uptown je dapat beli ok. Dulu2 beli sebotol kecil RM10. La ni dah RM15.90. Botol macam tinggi sikit je. Rasa masih sama tu yang penting.

Lagi satu aku suka biskut tart nenas buatan Jali-Jali Enterprise. Ni kena tempah dulu. Pastu amik kat rumah owner.

Itu jelah biskut yang aku kalau ngadap leh abis sorang. Siap pesan kat laki jangan amik kecuali aku offer. Hahaha buruk tul perangai. Apa pun aku belikan juga untuk dia biskut dark choc orange. Sebab dia suka segala dark choc orange. Tapi nape tah biskut dia lagi mahal...RM19 tu. Takpelah yang bagi duit laki jugak..kiki.

2 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.