In

Bila adik-beradik, ipar-duai, anak buah-cucu berjumpa

mmg la kecoh umah mak...bising dgn bebudak bergaduh, bergurau senda.. mak budak pulak terjerit2 marah anak2, sepupu-sepapat bertukar cerita, aku tgk henpon canggih kau...laptop ko lagi updated dari aku...jual barang kemas palsu...mengumpat jiran tetangga dan biras...mengata sesama sendiri..mengejek aku gemuk, ko terlampau kurus....hadoiii......
zhulian je...kak Cuma la ni..aku dah terhasut
bakal pembeli tak jadi beli..beria2 belek
bila makcik start mencuri dgr
ipar-duai mkn bersama..
hp aku jugak yg ketinggalan 4 tahun, ciss dan cissss lagikkk
anak2 buah yg dah memanjang & melebar
Kema keletihan mencari suami hilang~rupenya pergi raya senyap2
aksi mengorat sepupu sendiri~siap peegang tangan tak boleh blah aku tergelak2 tgk
apa pun budak comel ni jugak yg bahagia didokong oleh hampir semua org..kau ada org nak dokong kau?

Related Articles

5 comments:

  1. ramainya org mcm2 ada....meriah...comelnya bb tu...

    ReplyDelete
  2. kalau henpon ko ketinggalan 4 thn, henpon aku lagila...heh! sedih x nak ckp.. :P

    ReplyDelete
  3. wah meriah ko beraya beb.....bestnya....aku taun nie...beraya ngan amani jerk la..kat umah...next year aku balas dendam raya habis2an plak...

    ReplyDelete
  4. posh; umah mmg bising..bila semua dah balik mmg sunyi..terasa sangat kesepiannya.

    hanim; tu anak buah terbaru...itu sebab semua org kerumun dia..mcm semut hurung gula lak..eh...

    MDT; itu henpon adik...Gue siap kena ejek masih guna henpon gemuk, masuk poket kembung je...

    purple; jgn cakap titiber thn depa perut ko boncit lagik..ahahahaah

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...