Sabtu, 18 September 2010

Musim Cuti Raya

lame beno gue tak hapdate...kata MDT gue punye blog dah dijajah spiderman..haha..baru balik je ni......nak online kat kg ade EDGE jek..takke sangap.......~tu pun pinjam broadband adik...ehehehehehe

asal raya je org ingat jem..jem..jem..cuba fikir kaya ke...ketenangan ker.. keseronokan balik jumpa keluarga ke...otak tu kasi brain wash sikit..jgn ingat jem~eksiden, sebab tu dah mcm psiko diri sendiri...tarik nafas panjang2, drive dan berseronok!

8 Sep 2010, gue balik bertolak dr rumah jam 10.10pg. mcm2 benda hangkut... groceries, biskut raya, duit raya, baju raya, segala mak nenek yg berkenaan dgn nak raya dan cuti panjang la.....pulak tu back pack tah kemana, sekali post kat FB, kwn aku Izah ckp tepek kat rumah dia...aiiii lupa dah...

ya....tol gombak..padan muka tak top up TNG, sila beratur..masa ni jam 10.39pg
bentong 11.15pg....penuh kesabaran..6km nak masuk bandar 40 minit
jalan bentong-raub 12.22 tengahari..sangap nak masuk bandar 5km jek 40 minit gak
sedang bersabar sambil layan lagu raya..masa ni lagu raya paling syiok ialah BALIK KAMPUNG 12.23 tengahari

sekali ada eksiden da...tula diorg ni masuk lorong kecemasan, pastu potong q...nak ckp kesian ke padan muker? yg paling kesian ada sorg pakcik eksiden betul2 dpn balai polis raub..tak ke kesian tu..mmg jem la jalan..pulak2 balai polis tu kat simpang nak masuk bandar raub..bandar raub & bentong ONE WAY ye....mmg jammed!

1.20ptg gue sampai rumah emak tercinta....gue speeding sampai 130km dari raub ke sg koyan jek..leh main potong2 lagi dgn brader naza tu..haha..yg penting gue masuk koyan dulu..lu no 2..hahaha..gile drift  tak hingat gue time tu..

3 ulasan:

  1. kesian org pahang, raub n bentong tu takde la jauh sgt. tp bile dah jem, perjalanan yg dekat pon mengambil masa yg sgt lama!

    BalasPadam
  2. biaselah babe...tak nak jam, balik naik flight jer hahaha

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.