Rabu, 1 September 2010

Contest Aku dan Ray Bon

tak pepasal aku ditag oleh BFF aku si Mimy Hamid. hari tu aku dah tgk kat blog Neena contest ni tapi aku mcm malas2 la..sekali kena TAG daaa..oklah meh aku nak menjoinkan diri..th menang ke idak..giler last minit....

 ~Mimy, aku copy dan paste jugak dari blog kau..hahahah kuase aku nak type balikkk..~
 
Syarat2 contest :


1) Mestilah warganegara Malaysia sahaja tanpa mengambil kira had umur - ye IC no A36.......IC baru lak....7707.....
 
2) Terbuka kepada blogger lelaki dan perempuan - sah jantina perempuan

3) Korang mesti mempunyai blog sendiri bagi memudahkan sesi terjah blog - ye mmg ada, kalau takde taktau contest ni wujud...

4) Tidak diwajibkan menjadi follower Caer ....tapi credit diberikan pada sahabat2 yang sudi beramah mesra dengan caer- oklah aku jadi follower hang..

5) Mesti memakai kaca mata yang menampakkan korang yang stylo , macho , anggun....ngeh3 - yer..diharap stylo gaya aku ni...

6) Gambar boleh edit tapi jangan terlampau menonjol- ngakk pandai edit2 sangat la...
 
7) Copy banner contest dan linkkan terus pada banner contest....terpulang sama ada nak letakkan dalam entri atau pada bahagian sidebar blog korang....kalau buat dua2 lagi baik. - ok!
 

8) Tinggalkan kesan kat ruangan comment box yang siap dilinkkan bagi memudahkan proses terjah blog korang-baik Caersasuke
 
9) Tag 2 orang sahabat blogger pada akhir entri - ok tgk sape yg kena..

10) Tarikh tutup contest : 1 September 2010- sempat ke..jam 12mlm baru 2hb kan..hehehe

sekarang aku TAG kawan blogger aku~ Hanim & mumyShaneQeisha

8 ulasan:

  1. suka la topi tu..cantik! tuannye pun cun bangat..
    gud luck fren :)

    BalasPadam
  2. Good Luck beb! suke ngan gambar you.. comel jerk with the specs & topi tu! :D

    BalasPadam
  3. hehe..MDT, sekali masuk dgn baju belang2 daa..

    neena, u pun comel per dgn spek u..kelazzz..

    BalasPadam
  4. gud luck eri chan...eri chan mmg cun..
    kene tag plak sy..sy ni xde spek itam..manalah nk cekau spek nie..he he he..InsyaAllah sy buat yer..

    BalasPadam
  5. matching topi dgn blouse u hehehehe...

    BalasPadam
  6. alala kiutnyer I nak masuk tapi tak dah tutup daa...wish u goodluck yer

    BalasPadam
  7. dah kalah pun..pepagi 2hb i dah tgk keputusan..tp kan yg menang tu kan mebi dah masuk lama..mcm org yg last2 tu tukang contest tak dan tgk je...hehe...cian i..

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.