In

apa KES?

ni citer petang tadik...aku dah bising kat FB tapi kejap jek..ni sajek nak tjk gambar jek......

boss...len kali jgnla ajak i p open house time i poser..i terpaksa rela tgk uolls mkn sedaps ok..tapi i tak ralat sebab i tau dah bukan rezeki nak mkn kat crowne plaza tu...

tapi boss...merasa gak i nek keta best ek..akekekeke....

aku tanak amik gambar lebey2 sebab aku poser ok.....aku tak sanggup tgk hidangan buffet yg berlambak2 tu...

Related Articles

3 comments:

  1. alahai, mmg xde rezeki eri chan lah..kalu tak boleh melantak smpai sengkak kan..xpe xpe..next time lah yer..

    ReplyDelete
  2. tak de rezeki ko la beb...len kali ko pose jgn ikut la..sakit hati , mata, jiwa, raga

    ReplyDelete
  3. klu aku...sumpah takmo pegi huhuhu
    aku ni lagi tak kuat iman, mau bukak jer nanti

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...