In

Tart~ is always be may FAV cookie..

pineapple tart~ biskut paling digemari la sejak dahulu kala....inilah biskut tart paling mahal aku beli RM30 utk 49 biji...lebih kurang sebiji 60sen..tapi sebab sedap sgt aku tutup mata je beli 2 bekas pulak tu. sebekas bwk balik kg, sebekas aku nak letak kat umah...
yg penting kulit tart ni sedap ya amat..mak dan kakak2 ckp rasa seperti mkn biskut tart nenas yg mak buat zaman kitorg sekolah dulu2..hehe..mmg biskut ni laku dan disukai ramai..sudahnya jadi biskut utk kaum keluarga je makan...

Related Articles

3 comments:

  1. sy pun suka tart nenas tapi suka yg gulung punya..mahal yer regenya tp sedap..xpelah..berbaloi...

    ReplyDelete
  2. hanim; mmg paling mahal rasanya..adoyaiii tapi sebab dah suke pejam mata jek..

    ann; ko balikla rumah..nanti aku sua kat ko yer

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...