Sabtu, 25 Februari 2012

Munchy's Tin

actually dah lama beno beli tin ni. tapi saja dengki kat tin ni. aku saja story tin popcorn royale TGV. ahahaha.

oklah biskut dalam tin pun dah nak habis. sikit2 aku makan. biasalah biskut "sihat" memang tak laku sikit. tapi harusla sedar kan..last year buat pemeriksaan urine, pemeriksa kata aku ada darah dalam urine. mahu terduduk mendengarnya..eh tahun lepas ke 2 tahun lepas. tiba2 lupa ingatan. nampak gaya aku kena jumpa doktor lagi...mana buku kesihatan ni??

ada 3 jenis corak tin. tapi aku beli 1 jenis je. RM8.99 di Mydin USJ tahun lepas. kemudian aku pergi cari2 lagi di Giant tapi aku tak minat nak beli pulak. eh suka aku lah nak jenis mana satu kan...

3 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.