In

Snapple

love this bottle, contains of cranberry raspberry juice. tak semua groceries store ada jual. beli ni masa singgah di Empire Subang. inilah kali pertama pergi selepas letupan gas tahun lepas. okaylah semua dah nampak elok. takde pun kelihatan kesan2 meletup tu.






kat dalam Jaya Grocer ni boleh beli daging dan minta dimasak. tapi tentulah ada jenis2 daging yang layak saja. upah masak free. ingat nak cuba makan nanti. tadi dah puas makan daging kambing akikah anak lelaki si Rizal & Yong di Subang.

Related Articles

4 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...