Jumaat, 3 Februari 2012

Super: Kimchi Ramen

kali pertama aku dengar pasal mee ramen ni hasil aku menonton anime Naruto 5-6 tahun lepas. aku asyikla tengok, asal Naruto makan ramen kat kedai di kampung dia tu, mesti bermangkuk2..sedap ke weh? (gila kan kartun je makan pun aku dah terliur....)

maka sejak itu aku pun intai2la mana tempat makan ramen yang halal. 

aku akuilah mee ramen paling awesome aku makan adalah di Ichiban Ramen. first time aku makan seafood ramen. perghhhhhh...

tapi kalau aku nak makan instant yang sedap aku rekomen jenama Super ni. sedap weiiii... tapi harga dia memang mahal. aku tamak selalu beli setengah dozen terus.

RM14.90 untuk 6 bekas di JJ

seafood ramen Ichiban Ramen Sunway Pyramid 27 April 2008

seafood ramen Ichiban Ramen Pavilion 3 April 2010

4 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.