Welcome To My Random Stories. From blogging about my family, recipes, hobbies, eating out and good bargain place. A little chit chat about myself so you will know me better.

Saturday, September 16, 2017

Kenduri Kahwin Hadziq, Anak Sulung Abang Bad

Sebab utama kami ke Cherating sebab nak hadiri majlis kenduri kahwin Hadziq. Dia menikah 26 August lepas di Johor. Tapi kami tak pergi.




Baru bangun tidur takdak mood.


Pujuk nak suruh pakai kemeja ni..


Kami sampai elok2 je tengah makan dan pengantin pun belum tiba. Jam 2 petang baru diorang sampai.

Lauk pauk termasuk ikan patin, so itu yang dikejar. Termasuk juga tapai pulut. Haha kenot tahan.



Hadziq dan Ainna

Cuaca sangat panas....aku tak tahulah camner dia leh tahan pakai songket weiii...berjam2 dengan songket boleh naangis kalau kulit aku lah..


Lepas makan lepak jap homestay kak pa duduk dekat sangat jalan kaki je...pastu baru ke Kemaman untuk check in homestay kami pulak.

2 comments:

  1. budak2 kalau baru bangun tido mmg moody sikit kan, nak pujuk tu amik masa..seronok dpt makan lauk kenduri ehhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelah..tapi aku macam biasa makan ala kadar je..makan makanan yang tak pandai masak. Hehe.

      Delete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Recent Comments