Friday, September 1, 2017

Raya Haji/Korban/Aidiladha 1438H

Pagi selepas solat raya makan kek buah kukus je. Lepas tu gerak ke rumah kak pa di Bangi.




Ni juadah di rumah kak pa. Hehe makan jelah..




Lama di rumah kak pa sebab tunggu mak datang yang dibawa oleh Jabir dan Kak Dewi.






Lepas jam 5 petang baru kami balik tak ikut kak dewi beraya ke rumah Saadiah, anak sulung dia di Batu 14 sebab Mama pun nak sampai dah dari Ipoh.

Sebelum balik rumah tapau siap2 makanan dari Paparich. Sayang pulak nasi ayam dilupanya bagi sup. Jadi Aqlan tak berselera nak makan....hurmmm.

4 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.