Jumaat, 16 Mei 2014

Bengang

Kerja aku banyak yang tergendala. 2 bulan cuti filing pun tak habis2. Aku pun bukan larat sangat nak dudk dalam bilik file tu. Lenguh berdiri.

Macam2 la mak nenek nak kena update. Handphone ni pun jarang nak tengok. Aku silent kan lagi senang. Kalau ada WA tu aku baca last2 waktu dah balik rumah je.

Apa yang bengang kerja ni kadang2 rasa macam aku sorang je kena tanggung. Dah tak tertahan aku pun melahar dalam email. Lepas  tu cc kat bos. Kalau dah kena pot pet dengan ex tenant yang english confirm takde campur melayu aku kenalah dengar elok2. Kena faham. Kena take notes.

Aku tak taula kenapa ada orang nak cuci tangan je. Kenapa tak habiskan kerja. Uish 2x aku kena bahan dengan mat saleh dan bininya. Lagi hari2 email aku. Dalam pada masa yang sama aku terkial2 nak settle kerja lain juga. Kadang perangai sesetengah staff company ni buat aku nak quit je.. hangin...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.