In

Teruk Sangat Teruk Sangat

Balik dari ofis terus ke Bukit Nanas. Nak naik monorail. Orang beratur dah sampai nak turun tangga.

1 datang penuh. Tunggu. 1 datang kosong terus laju je tak berhenti langsung. 1 datang aku naik juga walaupun beg susu hampir kena kepit dengan pintu dan encik polis bantuan bantu dengan cara cakap tolak ke dalam. Ko.?

Semakin sesak bila lalu Raja Chulan daj Bukit Bintang. Sampai Imbi terus turun dan bengang. Rasa nak nak bawa kereta balik je. Tak mahu guna monorail dah. Marah ni.

Call Zcat dia tak angkat. Mahu 5-6 kali gak baru angkat. Aishhh..sabar tu susah sebenarnya. Lagi2 kalau syaitan menghasut.

Ambil Aqlan hujan dah turun. Dah lambat semuanya. Badan penat dan sakit2.  Rasa macam lebam2 sebab kena himpit teruk dalam monorail tadi.

Rasa kecewa..tapi tengok muka anak.. cukuplah...

Related Articles

1 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...