Jumaat, 2 Mei 2014

HIAZ - Cucuk Aqlan Untuk Bulan Ke 2

Sepatutnya 5 May baru appointment. Tapi aku minta dipercepatkan ke 2hb. Sebab 5 May aku dah masuk kerja. Kalau Aqlan meragam lepas cucuk at least Sabtu Ahad aku boleh jaga dia. Kasi tenang..

Doktor Pakar Kanak2 di tingkat 1. Ada 2 doktor je. Doktor Nik Rose sebelah kiri Doktor Nazim sebelah kanan


Muka happy tunggu giliran

Hari ni punyalah ramai patient Dr Nik Ros. Aqlan masuk pun dah jam 12:50. Kejap je kena cucuk dah menangis. Menangis pun kejap. Mula doktor ni cucuk 1 jenis je pastu aku tanya bukan kena lagi 2? Oh rupanya yang dua lagi tak cover masuk GL. So aku suruh gak doktor tu cucuk aku bayar pakai debit kad je. Haha duit tak cukup. Sebab yang ni memang mahal sikit. Takpe beli pakaian mahal tak berkira ni untuk kesihatan anak baik jangan berkira. Nasib baik boleh claim dengan company Zcat.

Lepas dah kena 2 cucuk dan satu ubat kena minum. Kata doktor ubat manis macam minum air gula.
  
Rotavirus 1 dan Pneumococcal 1. Ubat ni tak tahulah klinik kerajaan ada bagi ke tak.

1 ulasan:

  1. aku tak tengok aqlan lagi ..ko dah nk start keje...bagi hadiah dulu la eh...by pos...nant later kita berjumpa...

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.