Sabtu, 17 Mei 2014

Nenas Sarawak

Semalam adala staff ofis Ampang Point bawa nenas 5 biji suruh aku jual. Aku memang suka makan nenas ni. Rasa dia manis gila!

Pastu aku peningla macam mana aku nak bawa balik. Dahla aku bawa balik beg susu. Nak cuci telekung lagi. In the end 3 biji berjaya dijual. Aku lak pasrah je beli 2 biji tu. Call Zcat dia nak tak? Oh dia memang suka sejak terkena masa aku belikan untuk dia time maternity dulu.

Tumpangla kat kawan yang balik naik kereta. Lepas jemput Aqlan segerala kami pergi kutip buah tu. Haha. Satu bonet bau.

Terbaik sampai gambar tak dan ambik..rasa ada lagi sebiji...senang2 aku ambik gambar dan upload kemudian...Lalalala.

Rezeki mak mertua dan pak mertua serta adik ipar la buah tu..

1 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.