In

Pelancong! Elakkan Peak Hours Naik Kenderaan Awam..

Terutamanya KL Monorail, STAR-LRT dan PUTRA-LRT.  Bukan apa...nanti korang marah2 tak dapat naik sebab kena berebut dengan kami pengguna harian kat KL ni..

Azabnya nak balik naik monorail di Bukit Nanas sekarang ni. Dulu ok je. La no kena lepaskan 1 tren baru dapat naik. Walaupun ofis aku lebih dekat dengan Raja Chulan tapi aku tak suka kat situ. Bukan 1 tren maybe 3 tren pun belum tentu dapat naik.

So kat bukit nanas ni bernafas sekejapla sebelum pengguna kat raja chulan, bukit bintang dan imbi naik. Nasib la aku tirun kat imbi. Itupun nak keluar kena jerit kadang2 tu sebab orang nak masuk tak sabar2. Geram weh..

Peak hours.? Pagi jam 730am sampai jam 9am. Petang jam 6pm hingga 7pm.

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...