Rabu, 30 Jun 2010

Restaurant Saba'

hari ahad lepas mula2 nak pergi kedai kain dgn mak Tun pastu dia pulak lame bebenor nak masak lunch. aku pun dah mood mati..aku nak balik lah...salam2 cioms2, aku pun balik..dlm keta dpt msg dr jeman;-
" nak mkn tak?"
"boleh jugak, i dah nak drive keluar"
"u nak mkn apa?"
"apa2 jelah..tak lapar sgt"

tgu dia balik dr FF, aku benti kat Petronas BK2 beli Padle Pop..ingat dpt batang boleh claim PSP ke, rupanya takder..buang jelah...

dia ni satula..kalau plan nak pergi mkn je kan boleh berubah2..kejap nak p sini..kejap sana..aku pun taktaula mana dia bwk. mcm biasa aku jd rusa masuk bandar...bodoh2 je ikutkan,...nasib dpt kawan laki yg baik.tup2 pergi Cyberjaya je..rounding2 la..haha
nasi beriyani sgt sedapla...siap tumpang pinggan org lagi..aku mkn sandwich dah habis ok..
ini org "hantu pedas"

habis mkn pergi solat kat Masjid Sultan Zainal Abidin dan sekali lagi kena tipu..mlsla nak tulis ceritanya..kena gelak je dgn dia ni..dia mmg sukala kan dpt kenakan aku satu hari berkali2..aku lak muka blur2..

kendian mkn kat Secret Recipe di Putrajaya kendian pergi beli kain kat Kamdar. mmg syokla jln2 kat sini..tingat Singapore zaman dulu2..semua bentuk asal bangunan kena kekalkan tak boleh renovate ok.

kendian pergi solat kat Surau Presint 11, kendian p minum2 lagi kat Giant BK.berapa byk mkn dan minum daa...

2 ulasan:

  1. saba cyrber kan...sedap beb...mmg pot budak opis ke situ tiap hr jumaat..

    BalasPadam
  2. ye ker beb? aku taktaula..tp dat day dahle ahad, pastu dah jam 4pm pun ramai gilers org

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.