Welcome To My Random Stories. From blogging about my family, recipes, hobbies, eating out and good bargain place. A little chit chat about myself so you will know me better.

Sunday, June 6, 2010

Jusco Equine

erm..lepas balik dari KT harus repot la ke Jeman ni...haha...mengada2.. lepastu pergi jumpa lepas hantar izah kat lestari 8. disebabkan kepenatan masih tak hilang, maka diala kena dtg amik aku kat umah izah..jom2 teman u mkn ek..sian dia lapa takde kawan nak teman mkn...i jugakla kena temankan...huhu..

makan kat sushi king pastu aku lak nak mkn aiskrim...sorbet tanak...last2 masuk kenny rogers...beli satu je...share je..
bukan main suka nampak aiskrim ya..
 takmo share la kalau boleh tp org dah banjer kan tak baik kedekut taww
oh cik jeman marilah kita share aiskrim tersebut...haha..

2 comments:

  1. makan dan makan..ko lepas rindu ngan jeman kennnnnnnn

    ReplyDelete
  2. haha..keje mkn je takyah wat mende laen..lagi2 asyik kena banjer mestila suke....

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Recent Comments