Jumaat, 4 Jun 2010

Pt 5: 2nd Day Snorkeling

teruja....ingat nak snork ptg tp diorg ckp nanti panas terik..jd mcm biasa jam 10pg kenala pakai baju renang okies...jom.........

so korg semua lyn jelah gambar2 aku ni hehehehe..aku dah tak larat nak karang citer...
sebelah aku ni couple honeymoon...cian bini dia...laki dia lak suka lak nak kwn2 dgn kitorg ..heheh..
2nd trip hari ni. masa 1st trip takde sorg amik gamba..dahle aku tak larat swimming balik ke bot time tu..siap kena tunda bersama2 dgn bini lelaki di gambar atas tadi..hehe
ramai gakla yg berenang kat sini, bot pun byk parking kat sini
penat ni...kitorg trn dr bot dan baring2 dlm air
 tgh syok baring laki honeymoon tu letak gamat kat kitorg..trs mencicitla lariii..saje kan ko nak kwn2 dgn kitorg sebenarnya usik2 lak..kang bini ko marah kang..
 trs aku pergi berendam...
minah cina ni bising dan happening giler..hahah best2...
ok terima kasih kat minah cina tadi sbb amik gambar yg cun

last trip kitorg pergi berenang bersama turtle. mmg bestla...tp turtle laju ya ampun..apa pun mamt bwk bot hari ni tak sebest pakcik smlm tp sbb dia tunda aku masa aku letih berenang dan suruh aku terjun ke laut bila nampak turtle, jadi aku ttp terima kasihla pada dia...
ok selamat tinggal pulau2 kecil..masa snorkeling dah tamat!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.