Jumaat, 4 Jun 2010

Pt 4: Ke Bilik Akhirnya...

sesudah penat bersnorkeling, berenang bagai, tiba masa balik bilik.. aku penat gile, leh tdo kat atas kerusi rehat di tepi pantai chalet. ini chalet ada private beach so takla crowded and takde la pulak aku nampak "ikan bersidai".....

sesudah berkemas diri kat bilik pergi makan, kemudian balik semula dan tdo. kwn2 yg lain semua pergi trekking ke kg sebelah. aku mls..dahle panas, ekon mcm ala-ala on jam 4-5 ptg gitew sbb kan guna generator..so bkn 24hrs la..sabar ye..kalau nak dtg pulau lg next time bwk handy electrical fan la. yg kecik2 boh bateri AA tu..kendian kwn2 aku panggil pergi minum ptg..aku pun bangkitla dr tdo dgn kemalasan...dan diorg bising2 sebab penat trekking dan kaki dah melecet2 sbb pakai selipar getah..tulah tanak bwk sport shoes.
hehe gemuknya aku..laaaaa

ok sessi kira mknn dah brp byk bedal hari ni..kitorg 4 org punya maximum foods & beverages ialah RM640.00. orderla sampai cecah jumlah tu selama 3hari 2 mlm..over kann
makan pizza seafood tp roti dia kerasla..seafood dia tak lokek..
suka..suka..suka...
ok selamat mlm..mengantuKKK!!!

1 ulasan:

  1. Ayo Makan2 makan2 makan2 da....berat tuh monitor tak....ni tgh sebok mintak me sponsor Jus mate......kang kak neng jeles lak...

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.