Sabtu, 5 Jun 2010

Pt 7: Time To Say Tata

our breakfast time in this last morning at Pulau Perhentian was really long. First, checked the balances. owh! we have another RM100 to spend. so guys...order the expensive one in breakfast menu!

tp mcm biasa sebelum check-out bilik, amik gambar gedik2 sikit kat bilik no 5!
mlm tadi aku tidur dlm kelambu..best woooo
haha aksi duduk. mujurla aku tercover
okies friends, lps ni kita pergi holiday kat pulau lain pulak
 hahaha izah selalu teramik gamba kitorg tanpa dia. mls aku nak upload byk2..muka aku penuh dlm kamera dia..hahaha
hehe bwk kasut tp tak trekking, wat penat je angkut naik bot turun bot, mujurla ringan...jari2 kitorg semua dah luka2 akibat coral smlm.. aku lak kena sengat animoni masa main dgn nemo.
ni lagi satu gambar kamera kemain jauh buat auto la sgt..sian takde org laen boleh tlg amik
lama beno nak tgu breakfast sampai kan..nampak air je la dulu. opss perut tak cover!
izah nyer breakfast..roti dgn telor dadar cheese...
aku pancake dgn honey lps tu pancake dgn coklat..tamakkan pastu tak habis.
trn breakfast awal sgt, kendian bilik dah checkout..pastu lebam nak tgu bot aku bacala buku..
azmi, mr din, aku, salleha, izah & zura..
thank to you guys, layan our request semua dan plg best bg diskaun 10% lagi...kekekekke...harus terima kasih pada izwan kwn zcat la jugak...
gambar dah cun..org2 pun cun dan comel2 jugak
suddenly husband minah cina yg amik gamba kitorg ni appear pulak.. hahaha jauhkan mata korg dari melihat beliau...hahaha

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.