Khamis, 24 Jun 2010

Watson & Guardian Sale Berlawan2

smlm sibuk tgk katalog Watson. dah berangan nak dptkan jugak berus mekap Loreal. kena spent RM60 baru dpt. tp baca hati2 di bahagian claim hadiah tu utk cosmetic range aje..jd jgn berangan nak campurkan bhg rambut, cleansing ke..

ok lepas mkn kimchi kat kedai Korea~Gomone, Ampg Point..trs aku ke Watson..dah pilih2 dah semalam nak amik eyelash serum RM42.80..kenalah carik brg lg dlm RM20 nak jumlahkan RM60 kan..haha puas jugak..sebab brg mekap Loreal ni tak semua aku suka pakai, mahal jugak..kekeke..oklah sebab lipgloss aku plg suka, jadi aku belila..RM24.20.

jadi jumlah semua RM67..haha gembira dpt set berus Loreal..sila tgk2..kwn2 aku kat opis pun terpedaya jugak dgn aku, diorg pun nak beli jugak nanti..haha...pastikan tanya ada lagi ke tak stok berus tu tau..nanti kecewa pulak, bila byr kat kaunter da takde stok..kan...

kendian aku ke Guardian pulak teman kawan aku nak beli shaver. aku rekomen brand Gillette ~Shick Silk Effect la. (RM16.50), boleh refill siap ada aloe pada razor so, takle perit kulit waktu bercukur. serius aku dah pakai 5-6 thn..mmg amat puas hatila sehingga kini.
 
dah lepas pilih utk dia, aku plak gatal2 nak lalu kat lorong2 celah Guardian ni. sempitla tak selesa shopping mcm kat KLCC. Watson kat Ampg Point je dah ada 2, luas pulak tu..tp sebab nak buat perbandingan kan sanggupla masuk. sekali nampak hand sanitizer Dettol. mmg dah lama nak beli kan, sekali harga sale RM10.48 utk 2 botol. beli 2 percuma 1. suke2...haha..kalau 1 botol jek (50ml) dah RM4.98.

masa kat kaunter nampak pulak biskut roti yg memanggil2 aku utk try.aku pun beli..sehingga entry ni ditulis, biskut tu dah habis aku mkn sebab sedap sgt..tak tahan ok nak simpan2.

elok dah keluar kat pintu nampak pulak shampoo+conditioner+moisturizer Dove dlm satu travel beg..alaaa kenapa tak nampak tadi..jika tidak sudah beli. aku tak pernah try tp aku nak cubalah yg jenis utk rambut gugur..nampaknya esok kena pergi lg..lalalalalala..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.