Saturday, June 5, 2010

Pt 6: BBQ Nite - Seafood Platter

okies nak mkn sedap kenalah tempah awal sebelum jam 4pm. dahle lps blk berenang pergi smbung berenang kat tepi pantai chalet pulak..lepastu masing2 blk bilik ikut turn nak mandi..aku yg last..pastu ngantuk2 nak lunch dah masuk 330pm. ha kau..layanla lunch lambat giler...
ok nampak tak perbezaan warna kulit kat tgn aku yg kecik mcm tiang dlm lrt nie?
ko nak snap gmabo tp mata ko mcm ngantuk kan..ko pun kena tunda tadi..hahaha
ni lak tak habis2 dgn air teh o limau madu dia..tp sedapla..RM6 ok
aku pergi lunch pun nak pakai topi lagii
ok spaghetti bolognese..sgt sedapla RM15.
seafood platter RM48. wajibla mkn tp ikan dan sotong tak habis mkn..aku mkn lobster dan kentangla..
besar kan..aku main cantum2 bdn dia..hehe
Previous Post
Next Post

About Author

0 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.