Rabu, 1 Januari 2014

1 January 2014 Wednesday - Cash Voucher Isetan For Today Only

Hari ni cuaca panas kan. Pagi aku bangun masak roti celup telur omega. Kenapa telur omega? Sebab lebih berkhasiat.

Lunch makan di Restoran Nasi Ayam Damansara kat Ampang Point.

Kemudian ke One Baby World di Taman Permata. Ingat nak usha stroller dan breast pump tapi kedai tutup pulak.

Kepanasan kami ke KLCC nak minum air jus sedap.. Boost. Layan sampai brain freeze beberapa kali.

Masuk Watson sebab nak beli air untuk lenses. Aku prefer guna brand Alcon. Sebab sesuai dengan lenses dan mata aku. Tak mudah kering. Lembab je. Tambah la shavers.  Ingat nak beli razor dia je sekali harga mahalnya. RM35 untuk 4 katrij! Last aku beli yang pakai buang tapi still brand Gillette Venus. 3 dalam RM20. Dan beli juga lip balm brand Mentholentum RM14.

Masa balik lalu Isetan nampak lenses yang aku pakai Air Optic by Ciba Vision 4 kotak RM180. Boleh pakai 6 bulan. Terus masuk kedai. Lagi la yang aku tengah pakai ni the last pieces. Harga sekotak sebenar RM69. Kan dah jimat RM96!

Lepas tu girl yanv layan aku tu cakap hari ni dapat cash voucher RM5 untuk pembelian RM100. Hari ni saja.. untuk member. Sudah aku pun pergi mencari barang lagi untuk cukupkan dapat RM10 cash voucher.

So ke supermarket cari susu dan kopi CBTL untuk Zcat. Happy dapat vouchers! Actually ada lagi benda menarik kat Isetan ni. Ada mystery bag! Tapi tak join pergi beli sebab Zcat dah pening. Kesian dia dah pening 4 hari dah. Makan ubat tapi perlahan je progress.

Last kami balik rumah je. Oh AKLEH pun bagi diskaun 20%. So tol hari ni RM1.20 je. Parking pun patut dapat diskaun tapi sebab dah guna TNG tak dapatla claim. Best pula shopping kat Isetan hari ni.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.