Sabtu, 11 Januari 2014

2nd Time Maternity Appointment

Ni kali ke-2 aku jumpa Dr. Noraini, seorang doktor pakar di Hospital Az-Zahrah. Appointment jam 10 pagi, kami sampai jam 8:30 pagi.. dengan harapan cepat dapat jumpa doktor dan cepat balik.

Bacaan BP agak tinggi. Aku tak dapat tidur semalam. Sudahnya aku bangun melipat kain dan mencari sijil nikah. Nanti nak daftar anak semua nak kena guna.

Jam 10 pagi memang baru dapat jumpa doktor. Semua ok. Baby dah 1.95kg. Aku punya berat dah 75.5kg. Oh oh ada 2 bulan lagi ni sebelum bersalin. Sekarang minggu ke-31.

Tengah syok doktor scan aku dia dah terbagi tahu jantina baby. Padahal aku nak surprise.  Oh takpela.. Allah dah suruh sedia je kot. Begitulah Zcat memujuk diri. Apa pun tetap rahsia... sebab Allah tu Maha Kuasa.  Apa pun boleh jadi. Yang penting kami sihat, selamat, dan mudah bersalin. Itu lah doa hari2.

Lepas tu kami pergi makan kat Shah Alam sebab nak beli belah barang bayi kami di One Baby World.

Belian kali ni ialah breast pump set. Story will be covering tomorrow la. Sebab tak belek lagi barang-barangnya. Yang penting dapat jadi ahli..hehe.

Ok beli barangan baby memang seronok. Semuanya comel2. Harga je yang kena timbang tara. Pastikan tak membazir.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.