Sabtu, 4 Januari 2014

2nd Time Buat Ujian Gula Dalam Darah

hari ni buat ujian darah lagi. 4x. pagi2 keluar rumah ke Hospital Az-Zahrah, Bangi. naik lift, tiba2 itulah servis akhir. sebablift nak dibaiki 2 hari. sedihla sikit konon nak kena naik tangga turun tangga ambil darah kat tingkat 2.

first ambil jam 830 pagi bacaan 5.3. okay...semalam last makan burger kambing, ice lemon tea dan kentang goreng.

second jam 1030 pagi bacaan 5.2. aku breakfast makan nasi lemak telur mata dengan teh tarik. lepas tu pergi rumah kak pa. ngantuk.

thrid time jam 630 petang bacaan 7.3. aku lunch nasi putih dengan soft shell crab with salted egg dan brokoli. air ribena special. ada buah-buahan di Homst, Bangi Gateway. sedapp woo.. pastu balik puchong ngantuk gila tidur sampai petang,

dah ambil darah petang tu aku makan dimsum dengan spring roll kat Restoran Mohd Chan di Bandar Baru Bangi. kenyangnya. lepas tu pergi lepak rumah fairuz sampai jam 10 malam. banyakla mak nenek soalan pasal baby, suntikan, barang baby, tukang urut, jamu dan sebagainya persediaan nak jadi mak-mak ni. haha.

jam 1030 malam last bacaan 5.1. uhoooo... jadi aku tunggu jelah next appointment dengan Dr, Noraini. dan dan je lepas tu aku lapar makan roti  Gardenia sampai 2 bungkus. lapar betul.lapar jenis tak boleh tahan.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.