Khamis, 9 Januari 2014

Jantina Anak Pun Jadi Bahan Betting

Disebabkan aku tak mahu tahu jantina anak yang dikandung, adalah 2 orang kenalan Cina ni nak bet anak aku jantina apa. Tak tahulah berapa jumlah diorang bet. Ada aku kisah?

Masa aku beli kereta dulu pun ada juga Cina yang aku kenal beli nombor plat kereta aku. Haish.. kalau dah kaki judi tu... memangla...kan..

Cerita ofis hari ni kami bertungkus lumus sangat la kan untuk audit 2013 bermula esok. Good luck to myself for interco balance. Haha every year pun problem kat jurnal payroll. Menyampah betul.

Nasibla kalau auditor tak settle kalau time aku nak melahirkan anak dah tiba. Lagi pula ex boss nak kena pindah department. Memang nganga sikit kot manager baru tu nanti.

Makan malam hari ni beli kat pasar malam je. Bihun sup, apam balik extra manis, putu buluh dan buah duku kegemaranku..hehe.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.