Monday, January 27, 2014

Kain Batik Tidak Berjahit

Kain batil ni pemberian semasa majlis perkahwinan lepas. Tak pakai sampai dah nak bersalin ni baru nak pakai. Sekali belum berjahit.

Bercinta juga nak jahit. Walaupun mesin jahit tu ada. Tambah nak kemas meja untuk diletakkan portable machine tu...

Adoi bilalah....

Previous Post
Next Post

About Author

4 comments:

  1. Sy pun ada selai...adik bg...x juga jahit...x tau la bila nak jahit...jarang pkai kain batik ni...tu yg maleh nak menjahitnya...

    ReplyDelete
  2. Pregnant pakai kain batik best. Sebab takdelah rasa ketat...longgar je..hehe

    ReplyDelete
  3. sudahnya berjahit ke tidak kain tu :)

    ReplyDelete
  4. Hehehe..senang beli yg dah jahit je kan..:-)

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.