Jumaat, 3 Januari 2014

Fuel Shack At KLCC

Pagi ni sempat buat kopi untuk Zcat dan susu kambing + madu untuk aku. Zcat sempat masak nugget untuk aku. Dibakar as usual.

Ke tempat kerja sangat la lapang jalan tu. Sampai ofis aku buat lagi 1 mug teh dan makan nugget.
Tiba2 dapat call dari Nazri nak suruh aku turun GF ambil nanas Sarawak yang aku kirim. Ada 5 biji. Oit patutkah aku makan sampai 5 biji kalau nengidam pun. Lagi sebiji- biji dah 2kg. Akhirnya ada gak yang berjaya dipujuk untuk beli nanas. Yalah nak naik tren lagi...adusss...dahla bau manis semerbak. Ambil letak kat pantry. Sudah berbungkus siap dengan harga. Hehe.  Oklah aku bayar RM6.90 untuk 2.3kg.
Buat kerja itu ini dah petang. Hujan lebat. Aku call Zcat. Macam mana ni ada nenas dan hujan. Ok Zcat datang ambil. Lewat sikit. Aku pun relax je sambung buat report ageing.  Last week cuti seminggu.  Ambik ko 2 minggu punya report aku pulun.

Kemudian kami terus ke KLCC. Aku lapar macam gila tiba2. Nak makan burger yang orang beratur panjang. McDonald's tanak pandang you... baby nak makan burger kambing..

Pusing2 cari tempat duduk dan omnomnom.  Bahagia betul.  Harga RM14 campur RM2 dapat air dan fries. Wehooo.

Burger ni memang sedap gila ok. Macam nak lagi je.. nak try resipi yang lain pula. Yums! Happy.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.