Ahad, 19 Januari 2014

Avillion Admiral Cove Port Dickson

Hari ni last day Zcat berkursus. Kami masih lagi disediakan makan tengahari. Which is ianya lebih sedap dari hari-hari sebelumnya.

Check out lambat sikit sebab makan dulu. Zcat punya kursus pun habis jam 1230pm. Kan ke lambat tu. So aku dah santap dulu.  Lapar.

Tengah nak keluar tu dapat call dari receptionist kata kami kena denda RM100 sebab lambat. Masa tu jam 1:15pm. Aku yang jawab call kata ok je. Sebab company Zcat yang bayar semua. Jadi kami takde bagi apa2 deposit pun. Aku pun pertama kali hadap situasi macam ni. Sebelum ni aku ke hotel lain tak pernah pula diingatkan macam tu sekali.

Secara keseluruhan ikut pengalaman aku yang tengah sarat ni...hotel ni..

aku letak 3 bintang. Lobby panas. Pantai jauh sikit. Tepi kolam renang kawasan park boat.

kami dapat bilik dengan 2 katil super single dan satu katil tepi tingkap which is kami guna letak telekong dan kain pelekat je. Nak baring atas tu takdela bila tengok kaki katil tu..halus jer..

toiletries boleh tahan. Sabun wangi gak tapi aku tetap guna shampoo dan conditioner sendiri. Rambut kami sensitif. Eh kulit kepala kami. Berus gigi pun tak guna diorang punya. Ada la juga shower cap, cotton buds, sanitary bag, dan sabun ketul. Tak faham bagi conditioner 3 botol shampoo 1 botol je.

Yang lain dari segi kebersihan ok. Cuma takde pili dalam shower. Pili kat toilet je.

Makanan sepanjang kursus pun sedap je. Cuma disediakan teh kopi air kosong je.. air jus waktu breakfast je. Tu pasal bila balik KL kami terus pergi KLCC cari air jus sedap.

Overall hotel ni untuk kursus sesuai kot. Nak bercuti takdela nak ke sini. Sebab pantai jauh. Camner nak mandi laut kan. Takat mandi kolam renang je..

Tapi bagi sesiapa yang suka untuk bercuti kat sini terpulangla. Ini pendapat aku je sebab aku kalau dah duduk hotel tepi pantai mestila nak jalan2 tepi gigi pantai.  Cuma time pergi ni aku tengah sarat dan tak sihat pulak bantai tidur jelah.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.