Sabtu, 18 Januari 2014

Tengok Matahari

Zcat masih dengan jadual kursus yang padat.  Aku pulak asyik terbaring kat katil. Alhamdulillah sakit pun dah nak baik.

Waktu Zcat pergi kursus aku tengok tv, main game solitaire atau ice age. Pening. Haha.

Gambar2 yang awesome sangatla konon kat kamera godang Zcat. Dia lak ke hulu ke hilir dengan kamera tu. By the way ada satu benda yang menarik perhatian aku kat sini.

Aku tak tahu ada banyak private boat. Bila dah keluar ke dewan makan baru nampak. Zcat la yang beria tunjuk melalui kamera. Ku ingat mula2 lawak je. Rupanya betul2 ada!

Aku bukan peduli dengan boat ni. Cuma ada satu nama boat yang menarik perhatian. Boat big boss. Dah tampal iklan nak jual pun. Aku tergelak dan teringat betapa banyak wang telah dihabiskan untuk maintenance boat ni. Baguslah jual. Membebankan kot. 

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.