Rabu, 15 Januari 2014

Kaki Gemuk

Sejak kandungan dah cecah 7 bulan kaki aku dah membengkak.  Well kasut sarung semua dah tak muat pakai. Haruslah beli sandal.  Saiz pun 8. Seluar pregnant yang dibeli ketika kandungan umur 5 bulan pun dah ketat. Semuanya membesar.
Nak jalan pun dah slow. Jalan macam penguin.  Hahah. Tapi bila rasa tendangan baby, hati gembira. Inilah yang membuatkan aku teringat pada mak yang mengandung sehingga 14 orang. 11 selamat. 1 meninggal dalam perut. 2 tak sempat.
Jadi begitu besar jasa ibu ni. Hanya dah merasa pengalaman ni baru tahu betapa susah payahnya mengharungi bulan2 ketika hamil. Alhamdulillah buat masa ni semua baik2 saja.
Zcat pun sangat memahami. Sehingga kuku kaki aku pun ditolong potong. Aku tak sampai tangan dah nak potong sendiri. Kerja2 rumah pun banyak dia tolong. Aku mampu buat, lambat2 la. Dah sakit2 ni lagila lambat.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.