Rabu, 8 Januari 2014

Manager Baru Dah Start Manage

Hari ni bos lama dah tak mau terima dokumen dan cek yang aku buat. Kena bagi manager baru. Oklah. First day aku memang tak dak apa nak cakap. Aku akur dan ada juga mempertahankan pendapat aku sendiri. Haha.

Hari ni juga aku cakap dengan bos aku tak mahu pergi bank dah. Tapi pergi cari makanan aku tak kisah. Hahaha. Kaki bengkak okay. Sandal aku saiz 8 sekarang ni. Bunting padi pun dah jadi macam ubi kayu je betis aku ni ha.

Balik kerja Zcat jemput. Yay. Masuk ikut KLCC dan sampai rumah sebelum jam 7 malam. Wah awal ok.

Lepas tu duk makan aiskrim.

Malam ni kami makan nugget yang dibakar je.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.