Selasa, 22 April 2014

Apa Dah Jadi???

Suka sangat alter paparan web maka aku kehilangan beberapa benda dan tak boleh masukkan balik.

Contoh blog i'm following. Dah berapa minggu gagal. Aku pun dah fedap.

Ke sebab aku akses dari pelbagai device dia jadi camni. Kalau betul macam ni aku kena log out dari semua accessible devices. When? Bila anak tak meragam.

Sudahnya setiap kali nak blogwalking aku kena baca scrolling kat reading list di dashboard. Nasibla kalau dah tengah2 malam baru leh baca..

Tetap usaha 1 hari 1 entry....nak pay out duit nuffnang ke tak ek.? Hurm...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.