Monday, April 7, 2014

Masak-Masak

Hari yang ke 34. Dan aku baru masak balik. Untuk diri sendiri je. Ringkas je pun. Nak masak lebih2 memang tak pandai. Asal kenyang dan boleh makan. Asal ada tenaga nak layan Aqlan.

Baiknya anak ni tidur je sepanjang pagi hingga tengahari.  Kejap2 je bangun untuk menyusu.  Lepas tu tidur balik.

Mudahnya. Macam faham2 je mama dia nak kena masak. Prepare barang nak masak. Nak makan. Nak basuh pinggan.

Kurang ragamnya. Harap berkekalan la.
Previous Post
Next Post

About Author

1 comment:

  1. baiknya baby.....
    alhamdulillah....
    and congrats tooo....
    tak ingat dah say congrats tak hehehehehehehe...
    tak lama je lagi dah nak habis pantang ek sis....

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.