Friday, April 11, 2014

Catuan Air Selangor Sehingga Julai 2014?

Baca berita rasa macam kecewa sikit.

Namun mengikut laporan berita lagi Tan Sri Khalid akan umumkan plan nya 2 minggu lagi.

Setakat ni 2 hari ada 2 hari takde air masih boleh bertahan kat rumah Puchong ni. Tangki besar dan kami ada tong air besar 2. Tong kecil 2.

Balik Ampang karang tak tahulah.. semua kecil...

Banyaklah plan tertangguh dek masalah air yang meruncing ni.

Kalau sampai Julai masalah air ni, yang dah masuk Ramadhan tu, peniaga makanan dan minuman tentu rasa azab sikit..
Previous Post
Next Post

About Author

1 comment:

  1. salam,

    pelik jugak pasal hujan sokmo ketnye air kene catu lagik
    emm

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.