Welcome To My Random Stories. From blogging about my family, recipes, hobbies, eating out and good bargain place. A little chit chat about myself so you will know me better.

Tuesday, April 29, 2014

Hari Ke 56

Diam tak diam kan.

Makan memang dah macam2. Cuma telur mata je aku tak sanggup dengan seafood tu.

Anak pun dah makin berat. Tak sabar nak jumpa doktor Jumaat ni aku main timbang2 dengan dia. Kami berdua 70.2kg. Aku sahaja 65.5kg. Pergh dah 4.7kg. Patutlah. Gambar pagi tadi.


Macam biasa kena riba dulu baru letak sebelah. Kang menangis kang..

Oh hari ni baru mandi petang. Sebab selama ni aku kesejukan.

No comments:

Post a Comment

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Recent Comments