Rabu, 10 Februari 2016

9 Hari

9 hari cuti.....laki aku lah. ambil 3 hari je cuti....masuk cuti CNY dan weekend 2 kali dah dapat 9 hari. aku pun bising sebab tak pergi cuti. asyik duduk kemas rumah bila cuti panjang. ya..kadangkala perlu okay cuti ni.

so kami ke PD la......sebab check in jam 3 petang, kami pun happy2 je lalalala menuju ke sana. ke seramban dulu nak lunch. tapi Aqlan dah tidur, kami tapau jelah. aku tapau lauk minang. laki aku tapau ikan lampam dari Restoran Nelayan. kedai berlainan sebab dah sampai lewat banyak lauk dah habis.




kami sampai apartment ngam2 jam 3 petang. hurm....dah tu masuk dan baring2 dulu rehatkan diri.

jam 5 camtu kami keluar pergi mandi laut. naik kereta. boleh je jalan kaki tapi sebab tak biasa dan rasanya jauh bila di usha, dengan budak aqlan...dengan toys la pelampung la...baik naik kereta je. walhal 10 minit jalan kaki sampai dah..




habis mandi jam 6 lebih. jam 7 petang kami balikla tak elokkan. masih ramai je tak balik. aku takla nak mandi malam..ada anak kecil kot. kena jaga..

2 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.