Sabtu, 27 Februari 2016

Sup Panas

Sup panas permintaan adik ipar. Nak makan time2 ni..ha la kami ikut je. Terus ke Restoran Pulau Ketam kat atas Bukit Manjalara tu.

Dah lama gila aku tak pergi mall kat sini. Hujan turun dengan lebat masa tu. Letak je kaki nampak anjing dan pemiliknya. Bukan seekor...tapi agak ramai yang bawa anjing ke mall ni. Siap duduk atas kerusi. Hahaha.

Ok aku takde hal pasal anjing ni tapi ya kehadiran anjing di mall tidakla dialu2kan. Memang anak aku duduk dalam stroller jelah. Nasib restoran yang kami masuk tak benarkan sebarang pet.

Dah lama tak makan banyak. Adoiii Pulau Ketam ni makanan yang sedap dia ialah bawang goreng direndam dalam minyak dan sambal cecah. Kat sini juga ada sambal hijau which is tak semua branch ada.

Makan panas2 masa hujan lebat memang layan. Tapi kalau makanan anak pun aku kena habiskan sebab tanak membazir... mahu bloated balik aku ni.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.