Rabu, 24 Februari 2016

Detox Infusion

ceeeeeee orang lain dah lama buat aku baru nak start. itupun sebab dah jumpa doktor dan keputusan kolesterol yang tinggi. now hari2 sejak minggu lepas makan pil la. tapi air cendawan kak dewi buat aku belum minum.

baru je start isnin minum. nampak sangat aku kurang minum air kosong dan banyak minum air manis. gagahkan juga diri ni la...segagah nak kena pergi toilet beberapa kali...hehehe..

now aku macam gatal nak beli botol khas supaya senang nak bawa ke mana2. yang kat rumahd alam botol kaca je...sejuk sedap minum...layannnn...

saper penah beli botol ni? angkat tangan...hehehe macam aku nampak korang angkat tangan. nak order ke tak hurm...
sumber http://www.lazada.com.my/sports-lemon-juice-flip-lid-fruit-infuser-water-bottle-800mlrose-red-1969817.html

dah nak 40 baru nak sedar..belum....terlambat....tahun depan baru 40. iskkkk 40 series dah? apaaaaa?

dan banyaklah aku berfikir akhir2 ini.

betulkan niat hidup ni.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.