In Blogger

Tahun Bila?

ni saja nak tanya followers...hahaha adakah anda mahu blog anda diletakkan mengikut kumpulan tahun macam 60s, 80s? bukan apa aku saja nak susun layout sekali lagi..

kalau tak kisah bagi tahu kita awak2 lahir tahun 70s, ke 80s sudah..saja nak tengok statistik. maklum kita ni terperangkap dengan kawan2 ramai muda.. lahir 80s..haha..tapi ku sedar diri ini dalam tahun 70s..

kita tak tahulah kalau ada yang lahir tahun millennium...tahun 2000..kan mesti dah umur 16 tahun ni...woii sweet sixteen. tiba2 teringat umur 16 buat apa ek?

haa lerr kita ada 3 orang anak buah umur 16 tahun ni..phewww..nasib la korang tak pergi majlis prom tahun ni kan..

imej dari http://sweet16themes.com/sweet-sixteen-themes/

Related Articles

3 comments:

  1. Kakcik lahir tahun 61... tahun ni dah 55 tahun.

    Entah sempat entah tidak tiba ke ulangtahun kelahiran ke 55 bulan 8 nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakcik sebaya kak dewi saya. Cucunya dah 8 nak masuk 9. Jangankan orang dah berusia yang muda pun kalau Allah nak cabut usia...kun fayakun sahaja.

      Delete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...