Ahad, 29 Julai 2012

Abu Ayub Al-Ansari Bin Musa

triple A. budak kecik ni lahir sama dengan hari lahir abang sulung dia. mengikut masihi. 3 Feb 2012. budak kecik ni tak kenal aku kalau aku datang main2 dengan dia. mintak maaf budak kecik, sebab auntie tak dokong kamu selalu. auntie ngeri pegang budak kecik. hahahaha. even auntie ada 49 anak buah dan 5 cucu saudara. dah jadi nanny la auntie kamu ni.

24 March 2012 - er 1 bulan dan beberapa hari

29 May 2012 - 3 bulan dan beberapa hari

28 July 2012 - 5 bulan dan nak masuk 6 bulan
ini adalah budak yang aku tak jaga langsung. berapa orang baby yang rapat dengan aku masa diorang memang baby? kemudian bila dah besar mereka lupa atau mereka segan2? hahaha. kalau dikeluarkan cerita bagaimana aku dodoikan diorang, mandikan? jangan harap! cuci lampin diorang yang penuh najis, lap kencing merata-rata tu memangla mesti diorang malu. hahahaha. ok aku pun malu jugak kalau kakak jiran sekampung buka cerita masa diorang jaga aku masa kecik2 dulu.

dah besar jadi orang berguna okay. maasa kecik memang comel. dah besar harus handsome macam abang dia.

2 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.