Khamis, 19 Julai 2012

Hadiah Birthday Dari Zcat

wah dah seminggu pun umur naik. baru nak update cerita2 pasal hadiah. sebut pasal ni, hadiah tahun ni diterima lambat sebab nak mencari dan memuaskan hati. macam tahun lepas juga masa mencari psp di Sg Wang Plaza.

kali ni ke Sogo-1 Utama-Sogo. mula2 Sogo takde sale, kemudian pergi 1 Utama. pun takde sale. ingat nak beli time sale je..jimatkan. last2 pergi Sogo masa member day. huh beratur orang nak masuk Sogo tu. so last time ke Sogo dah buat kad siap2 jadi bolehla masuk dengan senang hati. sebab siap ada khemah luar Sogo untuk pendaftaran baru. pergh..ini first time aku masuk Sogo masa member sale. kalau tak kerana nak cari hadiah, memang tak mahu pergila...

setelah meredah lautan manusia. maka hadiah pun dihulur ke tangan. maka aku pun gigil2 terima sebab aku rasa mahal sungguh tapi zcat nak juga aku menggunakan sesuatu yang tahan lama. sebab aku ni selalu bertukar2 sebab selalu pakai yang tak tahan lama. oh apakah?




10% je diskaun. tapi dapat 3 keping cash voucher dari Sogo, pun zcat dah gembira. aku pun gembira sebab ada juga diskaun kan. hehe.

2 ulasan:

  1. ehem ehem phewiiittt...
    cantikssssss.....
    i pun eyeing one purse dari brand nie...
    tapi gigil lah tengok rege dia...
    kena simpan $$ dulu baru leh rembat...

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.