Monday, July 30, 2012

Restoran Hadramawt, Jalan Bukit Bintang, KL

lama dah makan di sini 27 April lepas. ke sini pun sebab zcat dah beli kupon. kata nak try makan. jadi bila guna kupon tak rasa sangat menyesal kalau tak sedap. hahahaha.

kami tiba lepas Isyak. KL sunyi time tu. sebab ada perhimpunan BERSIH esoknya. lantak, asalkan kami dapat pergi makan dengan aman. 

sebelum dapat meja, kita belek menu dulu





dah dapat meja belek lagi..in the end sebab beli kupon, so makanan yang dapat berdasarkan kupon la. tak ingat berapa zcat bayar maklum dah lama


aku memang tak boleh minum air ni. pernah try sebotol kat Saba', Cyberjaya

ice lemon tea sudah

salad. sedap tau

ini pun sedap

sedap jugak

puding ni boleh tahan rasanya

mint tea - harusssss

kan lengang



service is good. you gonna happy..like me.

Previous Post
Next Post

About Author

4 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.