Ahad, 8 Julai 2012

ntv7 2012 Run With Celebrities

ah ya. tahun ke-2 aku berlari bersama celebrities. cuma kali ni dah tahu timing start jam 7:45am jadi aku dan zcat datang lepas subuh je. senang. 3km je pun. hehehe. kalau 7km start jam 7:15am.


 



bananana!



with Hafiz Hatim. tahun lepas dengan Baki Zainal. tercapaila kan kata run with celebrity. hehe
walaupun padang collect goodie bag agak becak, aku gagahkan juga jalan dan terasa2 air masuk dalam kasut. opps kasut dah koyak...dah setahun aku ikut larian..harus gunakan kupon diskaun RM120 dari Brooks. aku ada 3 keping! tapi kena beli kasut baru berharga RM300 sahaja. no expired date. awesome!

1 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.