Khamis, 19 Julai 2012

Bowling Tournament Between Staff

last Wednesday company adakan bowling tournament antara staff. aku ni dahla tak pandai main bowling. jadi aku memang tak bersungguh langsung untuk acara ni. kawan2 siap pergi buat latihan. tak kuasa akula....

sempena tournament ini juga ada sambutan birthday untuk yang lahir bulan July..termasukla aku. 

korang layanla gambar kawan2 yang sanggup berhabis wang untuk menang pakaian terbaik. aku? pakai baju kerja sudah. hahahaha

pakaian terbaik - HR staff
 
pilih bola no 7-8 & 9 je. aku bukan larat..

lane 19 tukar 20 tukar 19 begitulah sampai 2 games.

team staff Lourdes

pemain terbaik lelaki Nazri - no 2 dari kiri

dah kata GEEK, staff MIS

Admin Staff

Managers

M&E staff - pasukan terbaik, markah ratus2 ke ribu2 aku tak tahu

Staff Bowling

Staff Bowling No 2



semua dapat sijil penyertaan

yang tercorot pun dapat hamper. kalau korang nak tahu aku ke-2 tercorot. kalau tak pasti aku yang dapat hamper. hehehehe

1 ulasan:

  1. aku tak minat bowling..ada event opis pun sure aku tercorot..hihih

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.