In

Anak-anak Buah Dan Cucu Saudara Datang Menjenguk

Anak2 buah aku ada 50 orang. Cucu saudara ada 8 orang. Kalau nak campur anak buah susuan kena tambah lagi 3. Huish banyak kan.

Tahun ni saja aku dapat seorang cucu saudara, seorang anak buah dan aku sendiri mendapat seorang anak. Anak pertama.  Alhamdulillah.

Yang datang menziarah ni adik beradik Saadiah. Saadiah ni sendiri dah ada 4 anak. Adik dia Aiman belum ada rezeki lagi dan Jabir ada 3 anak. So bayangkanlah berapa ramai yang datang. Hehe.

Melihat anak buah lebih cekap jaga anak sendiri. Aku pulak masih terkial-kial nak jaga Aqlan seorang ni. Nak mandikan pun belum lepas. Hahaha.

Rumah kami takde makanan. Mama tolong buatkan air teh o. Zcat tolong order Domino's Pizza. Habis 5 kotak.

Gambar kenangan. Muka aku takde. Sebab aku memang selekeh time pantang ni. Haha. Aqlan pun takde. Sebab time ni aku tengah menyusukan dia. Boleh pula melalak minta susu time nak borak2.


Hadiah untuk Aqlan.  Terima kasihla. Untung Aqlan ni. Kecil2 dah ada anak buah sudara 8 orang. Hahahah

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...