Rabu, 26 Mac 2014

Ulang Tayang Apa Aku Makan Masa Berpantang

Ni sebenarnya nak tunjuk kat Mimy. Walaupun aku dah wassap kat dia. So untuk lebih terang dan jelas. Untuk rujukan masa depan juga.

Susu kambing ni tak berbau. Masa pregnant lagi minum air ni. Bagus. Sepeket ada 10 bungkus. Harga asal RM19.50

Minum susu kambing dengan jus kurma. Memang sedap. Harga RM10

Ni laju je kat tekak. Ni akibat belah perut jadi makan. Sekotak ada 6 free 1. RM32.90 kat 99speedmart. Kedai lain mahal. 

Kurma juga. Untuk tenaga. RM39.90

Ni rupa air kurma

Jeli gamat. Sedap. Percayalah.  Pun sebab belah. RM69.90

Close up. Macam makan jeli je..



2 ulasan:

  1. aku dah buka website hiraq tu...adik aku nak beli susu kambing tu jugak..tq beb

    BalasPadam
  2. Aku mkn polleney tu 3 botol jer. X leh msuk tekak. Tpi hari2 mkn ikan haruan smpi 30 hari. Pas tu aku amik shaklee-susu, alfafa n vit c. Ni baru cadang nk bli jeli gamogen. Betul ke ejaan . Hehehe

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.