In

Daftar Nama Anak Baru Lahir

Hari ni baru pergi daftar. Kat JPN Putrajaya.

Hoh tepat2 2 minggu umur Aqlan. Nama pun ringkas.

Aqlan Shah.

Tapi Mykid tak dapat. JPN hentikan pengeluaran sehingga May 2014. Jadi bawa balik sijil kelahiran je.

Zcat macam tak percaya. Dah ada orang yang telah dibinkan kepada namanya.

Habis dah kawin dan beranak pinak semua dah tentu ada penyambung nasabnya.

Sebagai pengubat rindu.

Hehe comel tak lapik plastik ni? Beli kat Tesco je. Bosan la kaler biru pink tu. Ni harga dalam RM20 je. Yang penting ceria ada kaler kuning.  Hehe.

Related Articles

3 comments:

  1. Alahai sedap nama aqlan shah simple bermakna...junior A la ni.. aku geram mykid fayel hilang kena berangkut surat beranak..leceh tul

    ReplyDelete
  2. Husband aku pun cam x caya dah ada anak. Balik bawa Mykid, muka berseri bagai. Senyum tak putus-putus.

    ReplyDelete
  3. saya buat kat jpn n9 pon kata dah hentikan.. tapi cuba pergi jpn putrajaya baru dapat mykid...

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...